• Regulamin dropshipping

  1. DROPSHIPPING to model logistyczny sprzedaży przez Internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na Dostawcę. Dzięki usłudze Partnerzy K2distribution mogą wysyłać towar bezpośrednio z magazynu K2 do swojego Klienta. 

    Zalety dropshippingu:
    • brak konieczności posiadania magazynu,
    • brak konieczności zakupu towaru na stan,
    • niższe koszty prowadzenia sklepu (brak kosztów magazynowania, pakowania, dodatkowej wysyłki itd.)
    • szybka dostawa do klienta końcowego,
    • oszczędność czasu
  2. W ramach usługi DROPSHIPPING towar jest wysyłany na podany przez Partnera adres klienta końcowego.
  3. K2distribution w ramach usługi DROPSHIPPING umożliwia wysyłkę do Klienta końcowego za pobraniem. Kwota pobrania trafia na wskazane konto partnera. Za zamówienie należy rozliczyć się przedpłatą.
  4. Aby rozpocząć korzystanie z usługi DROPSHIPPING w K2distribution, konieczne jest spełnienie poniższych warunków:
    • Wyrażenie zgody na faktury elektroniczne.
    • Wpisanie adresu klienta końcowego w pola: „Dane adresowe do wysłania przesyłki”
  5. Przy każdorazowym składaniu zamówienia za pobraniem należy uzupełnić pole „Uwagi” wpisując kwotę pobrania oraz nr konta do zwrotu pobrania.
  6. Koszty wysyłki towaru do Klienta końcowego za pośrednictwem usługi DROPSHIPPING podane są na kartach produktu.
  7. Możliwe jest wykorzystanie własnego spedytora. W tym celu partner wybiera „Rodzaj dostaw”-> Transport własny. Na adres kontakt@k2distribution.pl należy przesłać etykietę nadawczą własnego spedytora w formacie 15 x 10 cm lub w przypadku Allegro Inpost Paczkomaty itp. etykietę w formacie A6P.
  8. Realizacja zamowienia - wysyłka towaru do klienta koncowego zwykle nastepuje w dniu złożenia zamówienia jesli towar jest dostepny na magazynie lokalnym oraz do 3 dni roboczych jeśli towar jest dostepny na magazynie globalnym. Realizacja zamówienia moze wydłużyć się z przyczyń niezależnych jak niedyspozycyjność firmy zapewniającej obsluge logistyczną. 
  9. Przypadku przesylki zwrotnej (odmowa przyjęcia przez klienta koncowego itp) partner zostanie obciążony kosztami takiego zwrotu w kwocie równej cenie wysyłki do klienta końcowego. 
  10. K2 może dowolnie i bez powiadamiania partnera zmienić rodzaj przesyłki jeśli jej charakter nie spełnia wymagań wskazanego spedytora. Jeśli zmiana bedzie wymagała podwyższenia kosztów dostawy partner zostanie poinformowany o zmianach przed wysylką, która nastapi tylko po akceptacji wyzszych kosztów.