- Wystaw na Allegro
- Czasówki
- Nowości
- Wyprzedaże
- Ostatnio sprzedane
- Otwórz własny eSklep
- Blog
-
Kategorie
- Akcesoria Foto
- Cyfrowe ramki na zdjęcia
- DSLR
- Instax Fotografia natychmiastowa
- Karty pamięci
- Kompaktowe foto kamery
- Kamery sportowe
- Lampy błyskowe
- Lornetki
- Monopody, Statywy
- Obiektywy
- Papiery i folie fotograficzne
- Skanery fotograficzne
- Systemowe foto kamery
- Stabilizatory obrazu dla aparatów i kamer
- Torby i plecaki fotograficzne
-
- Wystaw na Allegro
- Czasówki
- Nowości
- Wyprzedaże
- Ostatnio sprzedane
- Otwórz własny eSklep
- Blog
-
Kategorie
- Akcesoria Foto
- Cyfrowe ramki na zdjęcia
- DSLR
- Instax Fotografia natychmiastowa
- Karty pamięci
- Kompaktowe foto kamery
- Kamery sportowe
- Lampy błyskowe
- Lornetki
- Monopody, Statywy
- Obiektywy
- Papiery i folie fotograficzne
- Skanery fotograficzne
- Systemowe foto kamery
- Stabilizatory obrazu dla aparatów i kamer
- Torby i plecaki fotograficzne
-
-
Częste pytania - FAQ
Często zadawane pytania - K2distribution - B2B
1. Jaki jest czas realizacji zamówień ?
Towar dostępny na magazynie lokalnym wysyłany jest w dniu zamówienia lub najdalej następnego dnia roboczego.
Brak zapisu Magazyn lokalny oznacza iż wysylka nastąpi w trzecim dniu od zamówienia złożonego do godz. 14:45
Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w środę.
Z kolei zamówienie z godz. 15:20 zostanie wysłane w czwartek.
2. Dlaczego moje zamówienie z środy zostało wysłane dopiero w poniedziałek ?
Ma to związek z pkt. 2. mianowicie zamówienie złożone w środe po godzinie 14:45 bedzie traktowane jak zamówienie z czwartku a więc jego realizacja przypada na 3 dzień roboczy od zamówienia a więc poniedziałek.
3. Czy można zwrócić towar ?
Tak, szczegóły tutaj: ZWROT TOWARU
4. Jakie sa progi rabatowe ?
Aktualne informacje znajdziesz tutaj: GRUPY RABATOWE
5. Jakie są ceny wysyłek w dropshipping ?
Formy dostawy i ceny przesyłek dostępne są na każdej karcie produktu oraz tutaj: formy dostawy
6. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie przesyłki ?
Na kartach produktu widnieja dostepne formy dostawy.
7. Czy jest możliwość wysyłki własnego listu przewozowego ?
Tak, zalecam wykorzystanie tej możliwości dla przesyłek w grupie Allegro Smart np. Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
Szczegóły kliknij tutaj
8. Czy moge wystawiać produkty na na portalach typu #Allegro, #eBay, #Ceneo i na domenach własnych ?
Tak, pamietaj jednak że wykorzystanie zdjęć niektorych producentów wymaga ich indwidualnej zgody.
9. Czy wysyłają państwo towar za granicę ?
Jeszcze nie, ale jak zaistnieje potrzeba przesyłki miedzynarodowe zostaną uruchomione.
10. Czy są jakieś dodatkowe koszty związane ze współpracą w formie dropshippingu ?
Nie
11. Czy udostępniają Państwo plik xml do integracji ?
Tak. Więcej tutaj: XML
12. Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?
Tak, wszelkie informacje łącznie z numerem listu przewozowego otrzymasz w @ oraz możesz sprawdzić na liście zamówień w ramach swojego konta.
13. Jak rozliczane są przesyłki pobraniowe (COD) ?
Kwota pobrania przekazywana jest na konto partnera w terminie 3-14 dni roboczych (w zależności od spedytora)
14. Faktura, gdzie ? kiedy ? jak ?
Domyślnie wystawiamy faktury na koniec miesiąca, jest to faktura zbiorcza.
Faktury dostępne są w szczegółach zamówienia systemau Baselinker oraz mozna je pobrać z systemu B2B.K2distribution.eu.
15. Podjazd kuriera - kiedy musisz zlecic odbiór paczki ?
Kurierzy odbierający przesyłki codziennie:- InPost
- Pocztex / Poczta Polska
- DPD
- DHL
- UPS