• Częste pytania

Często zadawane pytania - K2distribution - B2B

 

1. Dlaczego ilość produktów wynosi maksymalnie 5+ sztuk ?

Stan magazynowy = 5+ oznacza iż towar jest dostepny w ilości > 5.

Dla płyt CD, pendrive, może to oznaczać 1000 sztuk a dla pralek, lodówek itp może to być 7 sztuk. (decyduje gabaryt i popyt)

Jeśli chcesz zamówić wiekszą ilość najlepiej wysłać zapytanie na adres email: kontakt@k2distribution.pl

 

2. Jaki jest czas realizacji zamówień ?

Towar dostępny na magazynie lokalnym wysyłany jest w dniu zamówienia lub najdalej następnego dnia roboczego.

Brak zapisu Magazyn lokalny oznacza iż wysylka nastąpi w trzecim dniu od zamówienia złożonego do godz. 14:45

Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w środę.

Z kolei zamówienie z godz. 15:20 zostanie wysłane w czwartek.

qa-magazyn-lokalny.JPG

3. Dlaczego moje zamówienie z środy zostało wysłane dopiero w poniedziałek ?

Ma to związek z pkt. 2. mianowicie zamówienie złożone w środe po godzinie 14:45 bedzie traktowane jak zamówienie z czwartku a więc jego realizacja przypada na 3 dzień roboczy od zamówienia a więc poniedziałek.

 

4. Czy można zwrócić towar ?

Tak, szczegóły tutaj: ZWROT TOWARU

 

5. Jakie sa progi rabatowe ?

Aktualne informacje znajdziesz tutaj: GRUPY RABATOWE

 

6. Jakie są ceny wysyłek w dropshipping ?

Formy dostawy i ceny przesyłek dostępne są na każdej karcie produktu.