• Częste pytania

Często zadawane pytania - K2distribution - B2B

 

1. Dlaczego ilość produktów wynosi maksymalnie 5+ sztuk ?

Stan magazynowy = 5+ oznacza iż towar jest dostepny w ilości > 5.

Dla płyt CD, pendrive, może to oznaczać 1000 sztuk a dla pralek, lodówek itp może to być 7 sztuk. (decyduje gabaryt i popyt)

Jeśli chcesz zamówić wiekszą ilość najlepiej wysłać zapytanie na adres email: kontakt@k2distribution.pl

 

2. Jaki jest czas realizacji zamówień ?

Towar dostępny na magazynie lokalnym wysyłany jest w dniu zamówienia lub najdalej następnego dnia roboczego.

Brak zapisu Magazyn lokalny oznacza iż wysylka nastąpi w trzecim dniu od zamówienia złożonego do godz. 14:45

Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w środę.

Z kolei zamówienie z godz. 15:20 zostanie wysłane w czwartek.

qa-magazyn-lokalny.JPG

3. Dlaczego moje zamówienie z środy zostało wysłane dopiero w poniedziałek ?

Ma to związek z pkt. 2. mianowicie zamówienie złożone w środe po godzinie 14:45 bedzie traktowane jak zamówienie z czwartku a więc jego realizacja przypada na 3 dzień roboczy od zamówienia a więc poniedziałek.

 

4. Czy można zwrócić towar ?

Tak, szczegóły tutaj: ZWROT TOWARU

 

5. Jakie sa progi rabatowe ?

Aktualne informacje znajdziesz tutaj: GRUPY RABATOWE

 

6. Jakie są ceny wysyłek w dropshipping ?

Formy dostawy i ceny przesyłek dostępne są na każdej karcie produktu.

 

7. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie przesyłki ?

Na kartach produktu widnieja dostepne formy dostawy.

jakikurier.JPG

8. Czy jest możliwość wysyłki własnego listu przewozowego ?

Tak, zalecam wykorzystanie tej możliwości dla przesyłek w grupie Allegro Smart np. Allegro Paczkomaty 24/7 InPost

9. Czy moge wystawiać produkty na na portalach typu #Allegro, #eBay, #Ceneo i na domenach własnych ?

Tak, pamietaj jednak że wykorzystanie zdjęć niektorych producentów wymaga ich indwidualnej zgody.

10. Czy wysyłają państwo towar za granicę ?

Jeszcze nie, ale jak zaistnieje potrzeba przesyłki miedzynarodowe zostaną uruchomione.

11. Czy są jakieś dodatkowe koszty związane ze współpracą w formie dropshippingu ?

Nie

12. Czy udostępniają Państwo plik xml do integracji ?

Tak. Więcej tutaj: XML


13. Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?

Tak, wszelkie informacje łącznie z numerem listu przewozowego otrzymasz w @ oraz możesz sprawdzić na liście zamówień w ramach swojego konta.